צפה בהודעה יחידה
ישן 27-07-08, 01:00   #1
YOSI-BR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
המלצה לחברים להחליף טרמוסטט.

שבוע טוב לכולם.
השבוע באחד מהימים כשיצאתי מהבית לעבודה, כהרגלי אני מסתכל על השעון חום מנוע ולתדהמתי, פעם ראשונה מאז שהאוטו אצלי החום מנוע מתחיל לטפס מעבר לחצי, מיד לאחר כמה דקות עצרתי בצד ובדקתי אולי חסר מיים פתחתי פחית פארפלו והוספתי קצת מיים. המשכתי בנסיעה והשעון משחק לי בין החצי לבין רבע לפני שהמנורת חום נדלקת,בקיצור התקשרתי לחבר מכונאי והוא אמר לי שככל הנראה הטרמוסטט מת, נסעתי למוסך פיאט קניתי טרמוסטט חדש+ אטם עלה לי 190 ש"ח כולל מע"מ.
נסעתי לחבר שלי והחלפתי אותו. מאוד רציתי לעשות פרוייקט מצולם לתועלת כל החברים הבעיה היא שזה היה בהפתעה והייתי בלי מצלמה.
אני רוצה להמליץ לכל החברים במיוחד בקייץ הישראלי להחליף טרמוסטט אצלכם לא משנה כמה קילומטר האוטו עשה, במיוחד עם אתם לא יודעים אם החליפו בשנתיים האחרונות זה דבר לא יקר וזה שווה את ההשקעה. במוסך בחיים לא יגידו לכם להחליף כי הם נהנים לקחת לכם על ראש מנוע 2000 ש"ח, כי אם הטרמוסטט נתפס לכם סגור באוטו,(למזלי אצלי הוא נתפס חצי פתוח) במקרה הגרוע זה ראש מנוע, ובמקרה היותר גרוע זה מנוע.כשקניתי את האוטו החבר שלי המליץ לי להחליף תטרמוסטט אבל לא ייחסתי לזה חשיבות, כעת אני מבין את החשיבות.
באופן כללי אני יכול לומר לכם שב ELX 2001 צריך להוציא את המצבר ולהוציא את הקופסת ברזל שהמצבר יושב בתוכו, ואז רואים את הצינור העבה שמתחבר לרדיאטור, פותחים את הבנד (תכינו מראש בנד חדש) ומכניסים את הטרמוסטט החדש. כמו כן ישנו חומר שצריך למרוח על האטם שכחתי את שם החומר.
בהצלחה לכולם.

נערך לאחרונה על ידי YOSI-BR : 27-07-08 ב 01:05.
YOSI-BR מנותק  
הגב עם ציטוט