שום נזק לא יגרם ושטייות במיץ עגבניות שמישכתב את זה .
כעקרון זה מיותר פשוט , היצרן קבע מה הוא חום האופטימלי למנוע ( ולא דווקא 90 מעלות ) , כמו כו קח בחשבון ששעונים יכולים לזייף בכמה מעלות ....
אם אתה בכול זאת רוצה , אין שום בעיה , לך לחנות חלקי חלוף , תשאל איזה יוניטים יש להם ותקנה מה שמתאים לך .
עלות +- 50 ש"ח
החלפה :מרוקנים נוזל קירור מהרדיאטור, מנתקים חוטים של היוניט ,מוציאים יוניט ישן ( בעזרת מפתח שוודי גדול , או מפתח 24/22 ) , מורחים קצת סיליקון אדום , מבריגים יוניט חדש , מחברים חוטים , שמים נוזל קירור , מוצאים אויר מהמערכת , מניעים , מחכים עד שהמאוורר יעבוד , בודקים שטמפרטורה בלוח השעונם מצאת חן בעיניך , מנקים ידיים ונוסעים לשלום
* שים לב , חיבור ליוניט המקורי לא יתאים לך ליוניט תחליפי , לכן תכין איזולירבנט וחיבורים של החוטים ( בדומה לאלו שיושבים על החוטים של הרמקולים )
בהצלחה !