צפה בהודעה יחידה
ישן 11-07-08, 00:03   #4
farmalot
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
בס"ד

הרכבת הלוח:
עכשיו נרכיב את בלוח בחזרה, בלי לחבר את המחטים והמגן השקוף. אותם נרכיב כשנהיה באוטו.
לפני שנרכיב את הלוח המודפס, אנחנו צריכים לכופף בחזרה את השיני ברזל שכופפנו כשהוצאנו את הלוח:

נניח את המעגל המודפס בחזרה במקום שלו בלוח, נלחץ על התופסני פלסטיק שלו, שייתפסו אותו, ונאבטח את פיני הברזל באמצעות מברג שטוח:

נחזיר את הכיסוי פלסטיק אחורי, ונאבטח את התופסנים שלו.


הרכבת הלוח באוטו:
נשחיל את הלוח באותה צורה שהוצאנו (בעדינות כמובן), נחבר את קונקטור החשמל – נוריד את המנוף האדום הכי רחוק מהכבל, ונחבר טיפה את הקונקטור.אחרי שהוא קצת בפנים, לא נלחץ עליו, אלא נרים את המנוף האדום למעלה, וזה כבר יכניס אותו. ליתר בטיחות נהדק גם את הקונקטור פנימה.
נחבר בחזרה את המצבר, נדליק אורות ונבדוק שהאורות עובדים כמו שצריך (נכון שזה נראה פשוט מהמם בפעם הראשונה?).
נשאיר את הסוויצ' פתוח, נחבר את המחטים בחזרה, אבל לא נדחוף אותם הרבה, כיוון שהכיוון שלהם לוקח כמה הכנסות והוצאות.
את המחט של הדלק נשים עד הסוף (יש למחט סטופר, נתקע אותה הכי קרוב).
מי שלא מילא דלק, אוכל עכשיו כאפות.
את שאר המחטים נשים על 0\מינימום.

חשוב לעשות את זה עם סיוטצ' פתוח ומנוע דומם, וקר.

את המגן השקוף אנחנו לא נרכיב עדיין (או אפשר להרכיב אותו, רק לא עד הסוף), כי כדאי לסוע קצת עם האוטו, יכול להיות שנשנה קצת את הכיוונים.

אחרי שהכל מחובר, עובד ונראה מעולה, נרכיב את המגן השקוף (כדאי לנקות אותו טוב מאבק\שומן, כי לא נוכל לנקות אותו יותר), נהדק את הברגים ונרכיב גם את המכסה שמסביב ללוח. לא לשכוח לוודא שהספוגים הקטנים שהיו ליד הכפתורים נמצאים במקום.


פתרון בעיות:
חלק מהנורות עובדות, חלק לא.
זו בעיה קשה. האופציות הם או שהלחמת לד אחד הפוך (מספיק אחד בשביל שחלק מהשאר לא יעבדו), או שאחד הלדים שרוף (לא הגיוני באופן טבעי).
אתר את הלד שהולחם הפוך, או שתחליף את כל הלדים שלא עובדים בחדשים (עם הקפדה על קוטביות).
יש סיכוי שאם הלחמת בטעות לד אחד הפוך, שאר הלדים שסביבו יפסיקו לעבוד גם אם תחליף את כולם, כי זה שרף משהו בלוח. תפלל שזה לא קרה.
אם זה קרה, צריך לאלתר חיבור טורי מסט אחר של לדים. תתיעץ עם מישהו מהפורום \ מישהו שמבין באלק'.

התצוגה של הקילומטרז' לא עובדת\ משובשת.
החיבור של המעגל המודפס ללוח באיזור של פיני ברזל לא טוב. וודא שפיני הברזל מהדקים את המעגל טוב ללוח (זאת הסיבה שרק שם יש פיני ברזל – יש שם צורך בהידוק מסיבי). אם גם זה לא עוזר, שלוף את המעגל המודפס החוצה, וודא שהמחברים שבתמונה נמצאים, נקיים, ולא הרוסים:


הנורות של הכרית אוויר משתגעות לי.
נו, נו, נו! לא ניתקת את המצבר, הרמת סויטצ' כשהלוח לא מחובר. עכשיו שיגעת את אמא שלו. סע למוסך המרכזי, ואפס את מחשב הדרך (כמה מאות שקלים). נסה לברר, אולי במוסך מורשה יוכלו לעשות לך את זה בפחות (לא בטוח שיש להם את המחשב שמאפס).


farmalot מנותק   הגב עם ציטוט