10-07-08, 23:59
|
#3
|
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
|
בס"ד
הלחמות:
נחבר את המלחם לחשמל, שיתחמם בינתיים.
לפני שנלחים, אנחנו צריכים לסמן את הקוטביות של הלדים שנמצאים בלוח, כי אם נטעה בהלחמה של אחד מהם, ייקח לנו שעה למצוא באיזה טעינו (הלדים מחוברים בטור). לא לדלג על השלב הזה.
מה עושים? לוקחים טוש פרממנט (זה שכותבים איתו על דיסקים והוא לא נמחק), ומסמנים נקודה ליד כל לד, בצד שבו יש משולשון (זהו הקוטב השלילי).


השלב הבא הוא הוצאת הלדים. קודם כל נסתכל טוב טוב איזה לד אנחנו רוצים להוציא, ובאיזה צבע אנחנו רוצים להחליף. אחרי שזיהינו, ניקח סכין יפנית, ונפעיל מעט לחץ על הלד מלמטה, ובעזרת המלחם נוציא את הלד החוצה, תוך חימום שני הקטבים של הלד. זהירות, הלד יכול לעוף לכם אם הפעלתם קצת יותר מדי לחץ עם הסכין.

אחרי שהלד בחוץ, "ננקה" קצת משאריות בדיל את הנקודות הלחמה על לוח עם המלחם, שיהיה לנו יותר נוח להלחים אחר כך.
עכשיו אנחנו צריכים להלחים את הלד החדש פנימה. קודם כל נרטיב קצת את השפתיים של הלד עם קצת בדיל:

נניח את הלד בקוטביות הנכונה (משולשון לכיון הנקודה שסימנו מקודם), נצמיד אותו עם הסכין יפנית אל הלוח, ונלחים.
כך נעבור על כל הלדים של השעונים, אחד אחד.
סימו לב לא להוציא בטעות לד של נורה אחרת, ולא להלחים בטעות לד בצבע שלא רצינו.
אחרי שסימנו את זה נעביר מבט לראות שכל ההלחמות נראות בסדר, ושלא השארנו טיפות בדיל במקומות שונים בלוח, ושלא עשינו עוד שטויות.
מי שחושש שהוא עשה משהו לא בסדר, יכול לבדוק את זה באוטו (מי שחושב שהכל בסדר, שילך גם. נראה חשוד שהוא אופטימי מדי).
ניקח רק את המעגל והפלאסטיק שמאחוריו, נחבר את הלוח לקונקטור החשמל - נוריד את המנוף האדום הכי רחוק מהכבל, נצמיד מעט את הקונקטור ללוח, ונעלה את המנוף בחזרה (הפעולה הזו דוחפת את הקונקטור פנימה).
נהדק גם את הקונקטור לייתר ביטחון. נחבר את מצבר, ונכניס סוייצ', ונדליק אורות.
לא לשכוח לנתק את המצבר לפני שאנחנו מוציאים את הלוח בחזרה.
המשך בהודעה הבאה.
|
|
|