|
לגבי הרכבת וריאטור ב HGT זה קצת יותר מורכב ממה שחושבים יש כיוון מסויים שמרכיבים אותו ואחת הבעיות היא שחיישן הנמה (נקודה מתה עליונה) נמצא ממש ליד ובשימוש בכלי לא מתאים אז פשוט פוגעים בחיישן הזה אני מכיר עשרות מקרים של מוסכים לא מיומנים שהחליפו וריאטורים ב HGT ועשו המון נזקים יש שני כלים יעודיים של פיאט שחייבים להשתמש בהם בעבודה הזו וברגע שמחפשים להם תחליף אז באות הצרות לכן מומלץ לבצע את ההחלפה במוסך שיודע מה הוא עושה.
ראו הוזהרתם.
|