|
תגובה
מה שאתה אומר למעשה גיא, הוא נכון ביסודו. רכב חדש שלא עמד עדיין במבחן הזמן , לא פורק על ידי מנתחי שוק מקומים על כל רבדיו- אינו ניתן להשוואה בשום פרמטר, ובאף צורה.
למרות זאת, אני חייב להסכים עם אוראל. הסקודה הפביה שבעצם מבוססת כמעט בכל רכיביה על הפולו ,היא לא פחות מהנחתה כואבת גם למכוניות חדשות היוצאות לשוק.
וודאי לכל דבר שפיאט מייצרת. ואל תשכח , סקודה שומרת לעצמה את ייצור המכונית , כך שאמנם היא תחת כנפי VW אבל הביקורת היא תחת עיניהם של מהנדסי סקודה, ומי שמכיר את החברה, עוד בראשיתה לפני כ 100+ שנה , יודע שלא מדובר בלהקת ארטיסטים שיכורה.
דווקא בימינו חברות כמו רנו ופיאט, שהן המתחרות הישירות של VW בסגמנט הקטנות סובלות מאיכויות ייצור מבישות. נהגתי כבר על כל קשת הדגמים החדשה של רנו , ולומר את האמת זו חרפה שלא נראתה כדוגמתה. אפילו בלגונה איכויות הייצור הן פשוט עלבון.
אפשר וצריך לתת צ'אנס לפונטו - ולו רק משום שהיא חדשה, אלא מהיותה דגם תפניתי עבור החברה לאחר ההתנתקות מ GM.
כל זה , לטעמי, עדיין לא ימקם אותה בשום מקום, ובשום מבחן מעל הסקודה פביה הנפלאה.
יהיה קרב מעניין מבחינה דינמית [אולי] , אבל מעבר לנקודה הזו.. זה ייגמר כשידה של הפביה על העליונה.
|