|
קודם כל אסור לנסוע עם כמות מזערית של דלק במיכל. במצב כזה כל הלכלוך שנמצא במיכל הדלק מוזרם לקרבורטור/ מסנן דלק, סותם אותו ואח"כ זה מה שקורה.
בתור התחלה התנע את מנוע המכונית והמתן שהמנוע יגיע לטמפ' עבודה. מאחורי המצבר יש קופסה מתכתית עם צלעות קירור, רשום עליה "digiflex". מדובר במחשב ההצתה של הרכב. למחשב, בחלקו התחתון מתחברת צמת חוטים שחורה, כשהמנוע עדיין פועל שחק עם החוטים בזהירות, הזז למטה, למעלה, ימינה ושמאלה.
במידה ומנוע הרכב מתכבה- יש לך בעיה במחשב. במידה והוא ממשיך לעבוד כרגיל ללא קרטועים המשך לעצות הבאות:
קודם כל כנס לתחנת דלק ומלא מיכל מלא בדלק 96, סע קצת בסל"ד גבוה מעט וראה האם הבעיה נפתרה.
במידה ולא עוזר, כנס למוסך ובצע טיפול עשרת אלפים. טיפול כזה עושים לרכב הנ"ל כל 12 חודשים או 15,000 ק"מ- המוקדם מבניהם. מכיוון שאתה אמרת שאתה לא זוכר- כנראה שעברת את הזמן הטיפול מזמן...
יכול להיות שמסנן הדלק שלך כבר סתום מכל הלכלוך ואותו מחליפים בין היתר בטיפול, כמובן שיכול להיות שגם הפלאגים כבר עשו את שלהם.
במידה ועדיין לא עוזר מומלץ לבצע שיפוץ יסודי לקרבורטור (ולא ניקוי ע"י ספריי קרבורטורים שזה רק מחמיר את המצב).
מומלץ לפנות לצביקה- הוא יושב בנתניה והוא ביצע לי את השיפוץ ב- 2005 ומאז אין בעיות.
|