|
שלום
רק כשהמנוע חם אמור להיות לחץ במיכל,ואחרי נסיעה כשהמנוע עדין חם יש ליבדוק שהלחץ במיכל נישמר עד להיתקררות המנוע וזה יכול גם להיות גם שעה.המיכל הוא מיכל פיצוי(המים החמים מיתפשטים ויוצרים לחץ במיכל וכשהמנוע מיתקרר לחץ האויר שנוצר מחזיר את נוזל הקרור למנוע) (נוזל קרור בלחץ מעלה את ט"מ הרתיחה).הפקק מצויד בשסתום עים קפיץ שניפרץ כשהלחץ גבוה מידי,ניראה לי שהפקק אצלך נוזל(בעיה שכיחה)ואים יוחלף יפתרו כול הבעיות.אבל חכה לעוד הצעות .
|