צפה בהודעה יחידה
ישן 10-06-08, 23:43   #12
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
שלום וערב

חיבור T ליוניט שעון וליוניט מנורה לחץ שמן,יוניט חום (יבש) שמורכב על הראש מנוע מבחוץ ומחובר במקביל למנורת לחץ שמן,(חוט אדום)צופר פרה שעובר אצלי מרכב לרכב,ופילטר אויר פתוח לחיסכון בדלק ולהרגשה טובה שלי ושל המנוע ,וכמובן טיפול גדול במנוע שכולל טימינג ,צינורות מים חמים,כולל צינור מים ממתכת ,צינורות דלק ,ולא זוכר יותר.אהההה נורית לד מהבהבת שמקבלת (-) מהיוניט לחץ שמן . וכול חלק שפרקתי ביגלל נזילות צבעתי והרכבתי חזרה,(והיו הרבה נזילות)O-RING בחיבור המפלג,מיכסה שסטומים,ומחזירי שמן מתחת לטימינג, ויותר פרטים כשניפגש.והחלק הקשה באמת (4ימים עבודה) זה השינוי של הפרונט כמו שפותח השירשור שאל.וכמובן פרוק המדחס והחלפת כול הגומיות .ובנית מרים טורים לקרבורטור כשמפעילים מזגו.וכמובן תודה רבה לצביקה(קרבורטור)ולרפי לין ולחברי פורום קארספורום ששלחו לי חומר שעזר לי מאוד.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 11-06-08 ב 00:31.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט