|
ההמשך:
6. כדי להגיע לפילטר עצמו צריך לפתוח שני ברגי פיליפס (חץ צהוב). די עקשניים!. רצוי להתחיל בפנימי יותר שהוא קצת קשה לגישה. אצלי באחת מהפעמים במוסך מצאו פיתרון מקורי – לשבור את מכסה הפילטר. (כבל צהוב – אל כרית האוויר)
7. מבט נוסף
8. הפילטר הישן יוצא. במקרה פה, הפילטר הישן הוא "מקורי" בצורה מלבנית ויש לו בית מפלסטיק שצריך לשלוף גם אותו (הערה בסוף). הפילטר די מלוכלך וכפפות מאוד עוזרות
9. ככה נראה פילטר סך הכול בן שנה. מדהים
10. פילטר ישן "מקורי"+ בית פילטר מול פילטר חדש "תחליפי". מומלץ לזרוק מיידית את הפילטר הישן לפח
11. אין תמונה. הרכבת הפילטר החדש היא היפוך של התהליך. חשוב מאוד להקפיד על כיוון זרימת האוויר (תמונה 2) – מכיוון דלת הנוסע החיצים יהיו מופנים שמאלה לכיוון ההגה. החיצים והכיתוב על צד הפילטר יהיו מופנים כלפיכם.
חשוב שהמסנן התחליפי יכנס ישר ועם מינימום קיפולים אחרת לכלוכים יעברו אותו ויעופו עליכם דרך פתחי האיוורור.
השיפור מורגש מיידית. אני מעכשיו מחליף כל שנה פילטר מזגן.
הערה: עשיתי טעות וזרקתי את הפילטר הישן כולל בית הפלסטיק שלו. מתברר שכנראה אפשר לקנות פילטר מלבני של פיאט בראבה מק"ט 46442422 ולהרכיב אותו בתוך בית הפילטר המקורי כי ככה הפילטר יושב טוב יותר במקומו.
סוף.
הערות יתקבלו ברכה.
|