צפה בהודעה יחידה
ישן 23-05-08, 18:23   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
קריסת מע' החשמל

אפשרויות לתקלה:
1. מצבר (אין מצבר חדש או ישן אלא מצבר תקין או לא תקין) בסבירות נמוכה לנתק פנימי רגעי.
2. נעל כבל מצבר משוחררת ו/או לא נקיה בחיבור על קוטב המצבר (ביחוד של ה +).
3. חיבור שרוף של חוט הזרם הראשי במחבר שמתחת למצב (בסבירות גבוהה).
מקוטב המצבר החיובי יוצא חוט אדום עבה (חוץ מהכבל עצמו) היורד למטה אל מחבר מלבני מפלסטיק.
במחבר הזה צריך לנתק את במשיכה את החוט הזה ואת החוט הנגדי שממולו ומתחבר חשמלית אליו ולראות אם קצות מגעי החוטים אינם שרופים. אם הם אכן שרופים אני בעד חיתוך קצוות החוטים, קילופם מהבידוד בקצוותיהם וחיבורם בצורה קבועה ע"י הלחמת בדיל ובידודם כראוי.
נא עדכן הממצאים ותוצאות.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט