צפה בהודעה יחידה
ישן 23-05-08, 02:35   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
הנגד

מכיון שמאורר הרדיאטור של פיאט עם מזגן מקורי הנו גדול וצורך זרם חשמלי גבוה במהירותו הגבוהה הותקן הנגד וזאת לשני צרכים:
1. בנסיעה ללא מזגן מספיקה רק מהירות 1, האיטית, שדרך הנגד כדי לקרר המנוע וכך לא צריכים
להפעיל המאורר במלוא מהירותו הצורכת חשמל רב (או, לא צריך לירות על ציפור עם תותח).
2. אם המאורר היה מתחיל לפעול מייד במהירות הגבוהה, אז הייתה מורגשת ירידה רגעית קצרה בסל"ד המנוע בגלל "פיק" זרם גבוה הגורם לעומס חשמלי על האלטנטור שהנו גם עומס מכני הבולם את סבובי המנוע.
כמובן שמהנדסי ומתכנני המכוניות בעולם אינם מקצועיים וסתם מבזבזים כספים בחלקים מיותרים ברכב כמו הנגד, טרמוסטט מנוע וכו' ואז הישראלי המקצוען מבטל חלקים כאלו שבכל אינם נחוצים לתפעול המכונית.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט