צפה בהודעה יחידה
ישן 19-05-08, 10:19   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מהירות 1 למאורר רדיאטור

בחיבור של החוטים ביוניט הרדיאטור אתה מפעיל את המהירות האיטית של המאורר ישירות רק דרך הנגד ולא דרך ממסר כלשהוא.
רק בהפעלת המאורר, במהירות האיטית, ע"י המזגן הנה דרך ממסר הנמצא בתיבת נתיכם וממסרים מיוחדת למע' המזגן.
סביר מאוד שהתקלה הנה בגלל נגד שרוף ו/או מחברי החוטים אליו ששרופים.
התנגדות הנגד הנה 0.3 אוהם.
בדיקה פשוטה יותר לנגד:
ביוניט הרדיאטור גשר בין החוט האמצעי (שהנו הארקה קבועה, להזנה) לחוט המפעיל את מהירות 2, המהירה, שפועלת ואז החוט השני הנו של המהירות האיטית.
כעת בצע גישור בין החוט האמצעי לבין החוט שאמור להפעיל את מהירות 1 האיטית.
נתק את 2 החוטים המתחברים אל הנגד וגשר ביניהם ואם המאורר מתחיל לפעול (מהר) אז הנגד פגום.
הערה - הזהר מכנפי המאורר שמסתובב לא להפגע ממנו.
נא עדכן ממצאים ותוצאות.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט