צפה בהודעה יחידה
ישן 11-05-08, 21:08   #7
Lior_c
Senior Member
 
האווטאר של Lior_c
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
Smile עדכון למתעניינים...

[quote=Lior_c;26078]אוקיי שימו לב,
יש לי פיאט אונו 1300 70S שנת 87 בעל קרבורטור של WEBER 30/32. בשבוע הבא אני צריך להעביר את האוטו טסט, ולכבוד האירוע "המיוחל" בין היתר פירקתי את הקרבורטור לניקוי יסודי.
כשמפרקים את ראש הקרבורטור יש ארבעה ברגים השניים הקיצוניים זהים והשניים האמצעיים שונים (בסה"כ הכל שלושה סוגים של ברגים).
השאלות שלי הן כאלה:

1. מה תפקיד כל בורג? את מה הוא מכוון?
2. איך אני יודע מה מיקומו של כל בורג (השניים האמצעיים)? יש סימון על הברגים האחד F42 והשני F38. הדבר היחידי שכתוב בספר הוא שהראשון הוא ראשי והשני הוא משני!!

תודה למבין הגדול שיעזור לי פה...


אודות לצביקה, הבנתי סוף סוף מה התפקיד האמיתי של הדיזות הללו והם במקום המתאים! צביקה - תודה!

כמו כן, הופיעה לי בעיית עשן קלה. העשן בצבע לבן אך הוא יוצא רק כאשר לוחצים על הגז עד שהוא מגיע ל 2K סל"ד. אני מדגיש שהעשן לא מופיע כשאין לחיצה על דוושת הגז אפילו שהטורים גבוהים מ 1K סל"ד.

לגביי העשן, ניסיתי לכוון את התערובת בקרבורטור בזמן מדידת "4 גזים" אך ללא הצלחה! הבורג היה פשוט תקוע. פירקתי (שוב) את הקרבורטור הוצאתי את הבורג בניתוחון קטן, החלפתי את הגומיה שעליו, כיוון קטן ועכשיו העשן נעלם רמת ה- CO ירדה ל 0.1 אחוז ואני מרוצה! (מותר עד 4.5 אצלי...)
Lior_c מנותק   הגב עם ציטוט