אם מדובר בפיאט אונו
1. ניתן לפרק בולם את הבולם והקפיץ מהרכב בלי מכווץ בפיצים. בשביל לשלוף את הבולם אתה חייב מכווץ קפיצים (שאינו יקר אגב) אחרת הקפיץ יעוף ברגע שתשחרר את הבולם מהקפיץ, והוא עלול לפגוע בך (בכוח אדיר) ולשלוח אותך לבית חולים במקרה הטוב.
2. לגבי החופש בידית ההילוכים, ישנן כמה בוקסות גומי שהתפקיד שלהן הוא לשמור על הידית קפיצית. הבוקסות האלה מאוד זולות, וברגע שתפרק אותה, תדע בדיוק איזה בוקסה אתה צריך (יש מגוון בוקסות למגוון רכבים במידות שונות).
3. אין לי מושג לגבי זה, אבל אני חושב שאם היצרן שם אותו, אז זה מסיבה מסויימת, ואם הוא אכן פורק, אז אתה תוכל למצוא אחד אחר ולהרכיב אותו.
חד שמח!