|
כמובן
דבר ראשון, תשתמש אך ורק באטם מקורי.
דבר שני, אחרי שאתה מפרק את מכסה השסתומים, תנקה טוב טוב את שאריות הסיליקון ממנו באמצעות סקרפר מפלסטיק (בשום מקרה לא מברזל).
אחרי שזה נקי, בצד של המנוע שים מעט מהסיליקון אך ורק איפה שהמתכת מתעקלת כלפי מעלה (בצד ימין ובצד שמאל) ואז תשים את האטם החדש, ותסגור את העסק במומנט הנכון.
אני השתמשתי בסיליקון הייעודי של פיאט, אם תרצה אני יכול לחפש לך את המק"ט שלו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
|