צפה בהודעה יחידה
ישן 23-04-08, 13:52   #12
liorwohl
Senior Member
 
האווטאר של liorwohl
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
היום אבא שלי סידר את האור ברקס ושם את המים של הקירור מפיאט (שחכתי איך קוראים להם, משהו עם פ') וגם את האיתות..

נשאר רק הכיסאות לסדר. ל"היפר חלף" אני מקווה לא להגיע, לאח שלי שיש לו סובארו ג'סטי (ועכשיו מקנא בי) לקחו רק על דיפון אחד לדלת איזה 200 שקל!! אז על כיסא יבקשו ממני 800 שקל במקרה הטוב!
שאלתי את הרפד שיש בדרך לחנות חלפים של פיאט בתל אביב כמה יעלה לתקן את הריפוד (לא הייתי עם האוטו) והוא אמר 220.. כדאי? אבל אני יחפש כיסא בכפר קאסם קודם

והשאלות שנשארו לי:
איזה הבדלים יש בין הדגמים? בדקתי היום באונו מדגם מתקדם יותר ובסך הכל היה ווישר אחורי, דלת לתא כפפות והטאסות (שאני יקנה). ממש לא עקרוני.. יש עוד הבדלים?

אפשרי לקחת מכיסא במצב טוב את המשענת לכיסא אחד והחלק השני לכיסא השני? יש הבדל בצדדים?

במנוע יש את הפלסטיק הגדול באמצע שכתוב עליו FIAT, וממנו יוצא מצד שמאל צינור גומי כמו של שואב אבק, אבל הצינור קרוע ולא רואים לאיפה הוא אמור להתחבר.. מישהו יודע מה זה? אני יצלם אם צריך

נערך לאחרונה על ידי liorwohl : 23-04-08 ב 13:58.
liorwohl מנותק   הגב עם ציטוט