|
אני לא מוצא סיבה לקצר את מוט ההילוכים. להיפך, ידית הקרובה לגלגל ההגה היא הדבר הנכון לדעתי. מעניק תפעול נכון יותר בעת נהיגה.
הסיבה היחידה שזה לא מופיע בכל הרכבים קיום, היא מפני שזה יקשה על תפעול של מכשירים על הקונסולה המרכזית.
קח לדוגמא רכבי מירוץ מקטגורית ה DTM. שם ידית ההילוכים (אמנם סיקונצ'יאלית), ארוכה מאוד וקרובה אל ההגה.
כמובן שידית גבוהה עם מהלך ארוך זה לא הכי נוח ונחמד.
בקיצור, אם אתה רוצה מהלך קצר יותר, קיצור הידית לא יתן לך את זה (חוקי פיסיקה מה לעשות).
הדרך היחידה להשיג זאת זה קוויק-שיפט.
קיצור הידית רק מעניק תחושה דומה למהלך קצר, אבל בפועל לא באמת מקצר אותו.
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 02-04-08 ב 13:16.
|