צפה בהודעה יחידה
ישן 02-04-08, 13:14   #9
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אני לא מוצא סיבה לקצר את מוט ההילוכים. להיפך, ידית הקרובה לגלגל ההגה היא הדבר הנכון לדעתי. מעניק תפעול נכון יותר בעת נהיגה.
הסיבה היחידה שזה לא מופיע בכל הרכבים קיום, היא מפני שזה יקשה על תפעול של מכשירים על הקונסולה המרכזית.
קח לדוגמא רכבי מירוץ מקטגורית ה DTM. שם ידית ההילוכים (אמנם סיקונצ'יאלית), ארוכה מאוד וקרובה אל ההגה.
כמובן שידית גבוהה עם מהלך ארוך זה לא הכי נוח ונחמד.

בקיצור, אם אתה רוצה מהלך קצר יותר, קיצור הידית לא יתן לך את זה (חוקי פיסיקה מה לעשות).
הדרך היחידה להשיג זאת זה קוויק-שיפט.
קיצור הידית רק מעניק תחושה דומה למהלך קצר, אבל בפועל לא באמת מקצר אותו.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 02-04-08 ב 13:16.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט