צפה בהודעה יחידה
ישן 22-03-08, 12:58   #6
אדי.ו
Member
 
האווטאר של אדי.ו
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: ב"ש
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטיב
הודעות: 32
שלח הודעה דרך MSN ל אדי.ו
צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
לא תקין !

קרוב לוודאי לא עשית ניקוז אוויר טוב. זה בהחלט יכול לגרום להתחממות משמעותית.

על הרדיאטור עצמו בצד ימין שאתה מול הרכב אמור להיות בחלקו העליון בורג לבן שמשמש גם הוא כנקודת ניקוז אוויר.
קודם סוגרים את הבורג שליד קיר האש ואח"כ את הבורג על הרדיאטור. להיות מוכנים עם עוד נוזל קירור כי אם הבורג פתוח מאוד אז די מהר יוצאה ממנו הרבה נוזל.

שנית, שהמנוע קר! וכבוי! תפתח את מכסה מיכל העיבוי (שדרכו ממלאים נוזל קירור), תוודא שהנוזל על MAX, תתניע ותן למנוע לפעול עד שהוא מגיע לאמצע תוך כדי שמדי פעם אתה מעלה טורים בעדינות ל- 2000 סל"ד.

לאחר כיבוי המנוע והתקררותו יש לבדוק אם לא חסר נוזל קירור. לא לשכוח להחזיר את המכסה של המיכל.

בהצלחה.
עשיתי את ניקוז האוויר רק עם הבורג שליד קיר האש, את הבורג שעל הרדיאטור
לא פתחתי. בערב אני אעשה שוב ניקוז כמו שכתבת- מקווה מאוד שזו הבעיה.

כמה זמן צריך לעשות את ניקוז האויר?

תודה רבה ואעדכן בתוצאות.

נערך לאחרונה על ידי אדי.ו : 22-03-08 ב 13:01.
אדי.ו מנותק   הגב עם ציטוט