צפה בהודעה יחידה
ישן 19-03-08, 09:30   #6
Tzvika 16V
Senior Member
 
האווטאר של Tzvika 16V
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice ELX 16V
הודעות: 302
אחרי שבזמן האחרון הרעידות שהיו לי בסרק התחילו להתחזק וממש לעצבן אותי וקראתי בים מקומות באינטרנט גם על רכבים אחרים שזה מחלה (לדוגמא: פולו 2001 והלאה...) רציתי לעשות ניקוי בית מצערת ואחרי שמעתי כמה רוצים במוסך החלטתי לוותר כרגעץ עוד לפני חודש שאלתי אם מישהו עשה כזה דבר על הרכב שלו ולא ממש היה מושג לאנשים. ואז גדעון עשה על הHGT וזה נתן לי מין זריקת מוטיבציה והחלטתי לעשות גם. אני שמח שהתוצאות לא פחות ממצוינות. על הדרך רציתי לנות עם חומר מסיר שומנים את כל ההזעת שמן מהראש וניתקתי את חוטי ההצתה. השמאלי היה כנראה בכזה מצב גרוע כל הצינור פלסטיק שלו היה שבור והגמוי ממ התחיל להיקרא עד כדי כך שכשמשכתי אותו הגומי עם המוליך פחם נקרע והפלסטיק נשבר ונשאר בתוך התא של הפלאג. רבתי עם הפלסטיק כמעט שעה עד שהוא יצא עם כלים שונים ומשונים כי זה או זה או לפתוח ראש.ניסיתי לחבר אותו חזרה והמנוע עבד אבל זייף אז לא הייתה ברירה.
הבנתי שהחוטים לא היו במצב משהו אם הם נקרעו בצורה כזאת אז קניתי חדשים ועל הדרך קניתי גם את הצינור של הנשם שמן כי הוא כבר הרגיז אותי.
זה היה בעצם שרשרת של אירועים שהובילו אחד לשני אבל רק אחרי ההחלפה הבנתי איזה תפקיד חשוב משחקים החוטים במנוע. ההבדל כ"כ גדול שאני ממליץ לעשות את זה גם אם החוטים לא קרועים או שלא עברו 200 אלף ק"מ.
__________________
Fiat Punto Spice ELX 16V - 2001 - Automatic
Tzvika 16V מנותק   הגב עם ציטוט