צפה בהודעה יחידה
ישן 15-03-08, 19:57   #4
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לפני שאתה פותח ראש תנסה לוודא שהבעיה באמת משם. (למשל ע"י הכנסת לחץ אוויר לצילינדרים) אל תחפש לעצמך סתם הרפתקאות.

ישנו בעל מקצוע בת"א (אני חושב שיגאל שיפוץ ראשים או משהו כזה) שעושה עבודה נהדרת על ראשי מנוע.
הוא גם מבצע מילוי חומר, השחזה של הראש, השחזת שסתומים ובדיקה שהכל באמת אטום. (והם מאוד מאוד סבלניים שם, אני הצקתי להם המון עם שאלות שונות ומשונות, ואפילו השאילו לי כלי בשביל לכוון את השסתומים).

כל עוד הראש לא פסול אתה יכול להשתמש באטם המקורי שפיאט מייצרים (ואגב, אתה תצטרך להחליף לא מעט אטמים נוספים).

יש לך איזה מדריך בשביל ביצוע העבודה הזאת?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט