פירוק הראש, אטם, והרכבה
תודה.
בהנעה כשהמנוע קר, מפלס המים יורד מעט ומיד חוזר.
לא בועות או משהו חריג אחר. החלפתי את הפלאג הסורר ועל הדרך את השאר שכבר בסוף דרכם- והאוטו נוסע יופי, אבל הבעיה לא נפתרה כמובן.
בכל זאת, יש איבוד מים רציני.לא זיהיתי נזילה ממקום אחר.
ברצוני להחליף אטם, ובאותה הזדמנות כבר להחיות את המנוע, ולכן השאלות:
1. כיצד לאמוד את מצב הראש כאשר הוא מפורק מהבלוק ?
2. מקום מומלץ להשחזת הראש (בדרום או במרכז)?
3. האם דרוש אטם שונה מהרגיל משום כך/תוספת חומר בסגירה/מומנט סגירה שונה?
4. חומר לנקות הצטברות לכלוך (ספריי קרבורטור מספיק?)
5. כיצד לאבחן את מצב השסתומים?
6. האם שיפוץ הראש דורש החלפת רינגים (משום שינוי הלחץ) ?
..בקיצור ברצוני לפרק ראש, ואז לאבחן ולתקן מה שעוד אפשר בסביבה. ידע יש אבל נסיון מועט.
אשמח לתשובות ואולי כבר קיים מדריך מצולם, ואז מה טוב.
איתי.
|