שלב 7: פתיחת יחידת המצערת לצורך ניקוי.

ישנם 4 ברגים (מסומנים בעיגולים) שיש לפתוח.
3 קצרים ואחד ארוך.
השתמשו במפתח האלן על מנת להבריגם החוצה. אם הפתיחה הראשונית קשה, ניתן להשתמש במעט WD40.
בעלי רכבים מסוג יורו-2, עליכם להשתמש במברג הכוכב ולא באלן.
תמונות של הברגת הברגים:



שימו לב הגישה לא מי יודע מה נוחה בחלק מהברגים, עבדו בזהירות על מנת לא לפגוע באצבעות שלכם. לא נעים

לאחר שהברגתם את הברגים החוצה, הניחו אותם במקום בו לא יבואו במגע עם חול או חומרים דומים.
שלב 8: פתיחת היחידה ואבטוח.
שקית ניילון לסנדוויצ'ים? על מה הוא מקשקש בכלל, עכשיו תדעו.
מהרגע שהסרתם את היחידה, צינור האויר שמתחבר למנוע יהיה פתוח
ללא שום הגנה מפני אובייקטים זרים. דברים כגון ברגים למינהם, מברגים וכו'.
אסור בשום אופן ששום דבר יכנס לשם !!!
אם משהו כן נכנס לשם, בשום פנים ואופן אל תניעו את הרכב. יש להוציא אותו בעזרת מגנט ארוך אם יש לכם אחד כזה, או במקרה הגרוע יותר, לגרור את הרכב למוסך בו יפרקו את המנוע מלמטה ויוציאו את החפץ.
בואו לא נגיע למצב הזה
אז מה עושים?
קודם כל, דאגו שאין ברגים שיכולים ליפול לאנשהו.
לאחר מכן, הרימו את היחידה וכסו את הפתח עם שקית הניילון ובכך נמנע אובדן שפיות.

עכשיו אפשר להמשיך לעבוד.
שלב 9: ניקוי.
כאן מלכלכים את הידיים (באמת).
רססו ספריי על המטלית שלכם, והתחילו לנגב את הפיח עד כמה שרק ניתן. נסו להגיע לכל המקומות, גם הקטנים.
אפשר גם לפתוח (להזיז בעזרת האצבעות) את הפרפר באופן ידני כדי להגיע לפנים היחידה.
כן, הגישה לא קלה, אבל זה מה יש

אל תחסכו כאן, כדאי שהכל יהיה כמה שיותר נקי.
תמונות לפני ואחרי:

שלב 10: תהליך ההרכבה:
לאחר שניקינו טוב, ואז עוד קצת כדי להיות בטוחים, ניתן להחזיר את העסק למקומו.
1. הסירו את שקית הניילון, מבלי לקרוע אותה.
2. הבריגו את הברגים והדקו את היחידה הייטב.
3. חברו את המחברים (
הירוק והאפור) בחזרה.
לא לשכוח את הניצרה הקטנה שהסרנו מקודם !
4. החזירו את הצינור בחזרה למקום, ואז בתנועה סיבובית
נגד כיוון השעון, הביאו את מכסה קופסת פילטר האויר אל מעל הקופסה.
5. הדקו את ברגי קופסת הפילטר.
6. הדקו את בנד המתכת בבית המצערת.
7. הכניסו מפתח לסוויץ'
8. החזיקו אצבעות.
זהו, סיימתם.
אם הגעתם עד לכאן, סימן שהרכב שלכם מניע ועובד.