צפה בהודעה יחידה
ישן 10-03-08, 23:27   #9
garoldk
Member
 
האווטאר של garoldk
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
דבר ראשון לא צריך להתחמם אנחנו רחוקים מהקיץ עוד.
אני כותב שלבים לפי הם תבדוק דברים
1) דיוק של שעון חום שלך
2) תקינות של וונטה
3) תקינות של טרמוסטט (מפרקים שמים בסיר ומבשלים, לפני הרתיחה טרמוסטט צריך להיפתח פתיחה מלאה)
4) בדיקה של ניקיון במערכת קירור (זה לא אומר שראדיאטור נקי, מדובר על הכול)
5) תקינות של משבת מים (אולי הלהבים נעכלו וצריך להחליף ועם יש לך משבה תחליפית עם להבים מפלסטיק צריף לזרוק אותה)
6) עם מנוע עבר פעם שיפוץ ראש ועשו עבודה לא טובה וראש נמוך הרבה יותר מסטנדרת, זה גם יכול לגרום להתחממות יתר. במקרה הזה אני פשוט זורק מנוע ושם מנוע אחר, אבל עד שתגיע להחלתה יש המון זמן ויש גם פיטרון לזה.
ככה אני פטרתי בעיה בפיאט רגטה שלי עם גיר אוטומטי שהתחמם כל הזמן בגלל הסיבה דומה, פשוט הכנסתי רדיאטור
נוסף קטן יותר וזה פטר את הבעיה.
__________________
בעבר:
Ford fiesta 957 - 1978
Fiat 127 1050 - 1986
Voltsvagen Jetta 1300 - 1982
Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986
Subaru Jasty 1000 - 1986
Nissana Sunny 1600 - 1993
Daytsu Charade 1300 automatic - 1993
Kia Rio 1500 automatic - 2001
Subaru DL 1800 - 1982
Uaz 31512 2500 - 1990
Lada Niva 1600 - 1995
היום:
Fiat Uno 1000 -1993
Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997
garoldk מנותק   הגב עם ציטוט