צפה בהודעה יחידה
ישן 23-02-08, 15:42   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
-> השיירה מהצפון





stio מנותק  
הגב עם ציטוט