אני מתאר לעצמי, לא הייתי מתנגד לאיזה הגה כוח נחמד ברכב
גדעון, לרכבים ספורטיביים ההגה החשמלי גרוע ביותר בעיקר בסיבובים בכבישים מהירים, אבל עם הזמן מתרגלים.
עם השנים פיתחתי שיטה פשוטה לחנייה מהירה.
אני תופס את ההגה עם אחד מהידיים (תלוי לאיזה צד צריך לסובב את ההגה) מחלקו הפנימי ומסובב אותו במהירות עם יד אחת. כך אני תוך כמה שניות מגיע לסיבוב מלא של ההגה וזהו.
אגב, גם ללחץ האוויר בגלגלים הקדמיים יש השפעה לכמות הכוח שצריך להפעיל עם סיבוב ההגה במצב עמידה מלאה. במידה ויהיה חסר אוויר צריך להפעיל כוח כבד. בגלל זה אני בודק לחץ אוויר לעיתים קרובות.