|
אני מצטרף לדעתו של YUVK, אני יכול להבין את הגאווה הרוסית וגם את ההסברים והשכנוע העצמי שמה שלא אומץ ע"י היצרנים הרוסים,אינו מוצלח. המציאות קצת שונה. גלי זיזים עליונים,4 בלמי דיסק,רצועות תזמון מגומי,תיבות הילוכים בעלות 5 מהירויות,מנועי/ראשי/גירים מאלומיניום שימשו מכוניות איטלקיות עוד לפני שהושקע במפעלים ברוסיה,עם כל הכבוד לא ניתן להשוות בין הפיאטים/לנצ'יות/אלפות של שנות השישים ותחילת השבעים ללאדות והז'יגולי מאותה תקופה.
לא סתם מחפשים חבר'ה שיש להם לאדה שכזו מנועי פיאט בעלי 2 גלי זיזים עליונים...
ה-128 היוותה פריצת דרך עולמית והוערכה מאד ע"י כל המומחים ואלו שמבינים משהו בהיסטוריה של המכוניות. היו מכוניות קומפקטיות בעלות הנעה קדמית גם קודם לכן אך היה מדובר בעיקר על ביזרים פרה היסטוריים. ה-128 היא הרכב המודרני בהתגלמותו עם מנוע חזק,גמיש,קל משקל,חסכוני,יעיל ובעל רצועת תזמון שקטה מגומי ואגב,היא מוצלחת למדי,חזקה,חסכונית,פשוטה לאחזקה ומרווחת יחסית לגודלה בסטנדרט של הימים ההם.
החלודה?... כן כן,תודות לפלדה הרוסית המהוללת.
והז'יגולי האדומה שבתמונה,היא באמת יפה,אני רואה אותה מדי פעם נוסעת או עומדת בחיפה ותענוג לראותה במצבה.
|