צפה בהודעה יחידה
ישן 12-02-08, 14:09   #8
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
צטט:
במקור פורסם על ידי garoldk צפה בהודעה
אני מכיר יש מבוגר שגר בקריות שעבד מהנדס בוואז ממנו שמתי ברבה סיפורים על איך
פאיט מחר לרוסים פטנט לייצור 2101 האיטלקים הם לא היין בטוחים שדגם עם גל זיזים עליון
יהיה מוצלח בגלל זה הם מכרו את זה לרוסים ואחרי שהדגם הזה הצליח הם הכניסו את זה
אצלם.
פשוט לא נכון. קרא שוב מה שכתבתי. פיאט השתמשו בגלי זיזים עיליים הרבה קודם.

צטט:
במקור פורסם על ידי garoldk צפה בהודעה
עם תקרה מה שכתבתי בהתחלה, תבין שפיאט 124 היין עם בלמי דיסק הם גם הציעו את זה לוואז
אבל הרוסים לא הסכימו כי בלמי דיסק בשנים האלה הייה לא כל כך אמינים וזה דרש יותר דיוקים
שרוסים לא היין יכולים להרשות לעצמם.
שוב, תקרא מה שאני כתבתי. לא היתה שום בעיית אמינות לבלמי דיסק בשנים האלה או קודם.
הרוסים באמת לא יכלו להרשות לעצמם כנראה...


צטט:
במקור פורסם על ידי garoldk צפה בהודעה

דרך אגף 128 יצע להם לא מוצלח.
לא אמרתי שהוא מוצלח במיוחד... אמרתי שהוא מתקדם - הנעה קדמית, מתלי מקפרסון,...
וזה בזמן שפולקסווגן יצרה חיפושיות ולא חלמה על הגולף.

צטט:
במקור פורסם על ידי garoldk צפה בהודעה
עוד דבר אנחנו עם החבר שלי ניסינו להתאים כמה חלקים מפיאט 124 ל2101 שלו שום דבר לא מתעים. מבחינתי זה ממש לא שינוים מנורים.
זה שזה לא מתאים לא אומר הרבה - לשנות בכמה מ"מ מידות זה עדיין שינוי מינורי. הרוסים
לא הכניסו שום שיפורים משמעותיים.
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט