עדי את האמת? הרכב נראה שמור מאוד. הלוואי וכל הרכבים בגיל הזה היו נראים ככה.
אבל: המחיר גבוה, אפילו שאני מאמין שהרכב ללא תקלות, ונוסע כמו ביום שיצא מהמפעל, מי שירכוש את הרכב הזה יעשה את זה כי הוא חובב את המותג ואת הדגם הספציפי הזה.
אף אחד לא יקנה אותו בשביל נסיעה יומיומית, והבעיה הגדולה היא, שבעוד רכב אספנות אפשר להקפיא את הרשיונות שלו כשצריך, יש הנחה מאוד משמעותית במחיר הטסט והביטוח, הרי שלרכב שלך ב-7 השנים הקרובות יהיו צריכים לעשות טסט פעמיים בשנה ולהחזיק ביטוח כרגיל עד שיגיע לתקופת האספנות שלו.
הדברים האלה בלבד מנעו ממני לקנות פיאט ריטמו אחרת שהייתה למכירה, ונמכרה בסוף במחיר של מעט מעל 1000 ש"ח. (אין מה להשוות את המצב שלהן אבל).
בגלל זה המחיר שאתה דורש גבוה מדי לטעמי.
אם אתה יכול לשמור את הרכב אצלך עוד כמה שנים, אין ספק שיהיה לך קל יותר למכור אותו בתור רכב אספנות במחיר שאתה דורש עליו. כיום זה פשוט לא משתלם. במחיר הנוכחי עדיף לחכות כמה שנים ולייבא רכב כזה מאירופה כשזה יהיה רלוונטי.
לגבי זמינות חלפים, התייעצתי עם מספר מוסכים וחנויות חלפים, וחלקי פח ופלסטיק יהיה קשה להשיג לו.
כמובן שאני מקווה שאם לא תמכור את הרכב תמשיך לשמור עליו.
אגב, אולי אתה מוכן להציג את הרכב שלך בארוע לקידום הספורט המוטורי? (המועדון שלנו קיבל עשרה רכבים להציג באירוע הזה).
|