צפה בהודעה יחידה
ישן 02-01-08, 08:51   #14
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
לא מקשיחים את הרכב בחלקים.
מחליפים 4 בולמים וקפיצים.
סטראט אחורי יתן לך הקשחה די טובה לחלרו האחורי של הכרב, בנןסף אפשר לבדוק את גודל המוט מייצב האחורי (אם קיים) ולהרכיב יותר עבה , או להרכיב במידה ואין.

לגבי כיוון פרונט, מקום הכי סובלני שסבל אותי עד היום היה "פרונט מקסיקו" באזה"ת ישן בנתניה.
לגבי קמבר - אני לא זוכר מה במקור, צריך לבדוק את זה עימם.


ממש בשני מילים לגבי הקפיצי הנמכה ובולמים: קפיץ קצר יותר, מקדם K גבוה יותר. עדיף קפיץ פרוגסיבי, משמעותו - ככול שהוא מתכווץ יותר הוא יותר קשה. למה עדיף גם להחליף בולמים? זה אלמנטרי ואטסון.
תפקיד הבולם הוא לרסן את העבודה של הקפיץ, אם לא היה בולם אז תארטית הקפיץ היה מתנדנד עד אין סוף.
בולם "רגיל" מצוייד בדיזות ריסון גדולות ורחבות יותר, מה שמאפשר לו לעלות לרדת מהר.
בולם ספורטיבי יותר הוא בעל דיזות קטנות יותר, וכך הוא עובד עם יותר התנגדות, הירידה שלו היא יותר איטית וקשה.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein

נערך לאחרונה על ידי Eddie : 02-01-08 ב 09:13.
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט