|
ברור לי כשמש, שהיצרן כייל את הרכב לתת היגוי אבל במקרה הזה אני חושש שהוא מוגזם מדי.
סט בולמים - כבר עברה המחשבה הזו בראש לא מזמן כאשר חשבתי שאחד הבולמים שלי מת מה שהתברר כלא נכון. כרגע אינני מתכוון להחליף בולמים אך ברגע שאחד מהם ימות יוחלפו כל הארבעה לרביעייה "ספורטיבית" יותר.
הקשחה - נקודה מעניינת. לפי דברייך כדאי להקשיח גם את החלק האחורי וגם את הקדמי. לעומת זאת בכמה מאמרים שקראתי ב-cf דובר על הקשחה, יחסית, מאחורה. כלומר ברגע שהקדימה רך יותר מאשר האחורה לרכב תהיה נטייה להיגוי יתר (המטרה המבוקשת).
כיוון פרונט - מכון עם סבלנות, יש. השאלה היא אילו כיווני מתלה יש בספייס? ובנוסף, מה קורה לעומסים על מערכת ההיגוי? זהו השינוי שהכי קל לי לבצע כרגע ולעניות דעתי גם יהיה זול יחסית. אשמח אם תוכל לפרט יותר על התהליך בהנחה שהוא מוכר לך. מהי זווית הקאמבר המומלצת ושאר מידע חיוני.
תודה רבה,
רענן.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
|