צפה בהודעה יחידה
ישן 21-12-07, 16:49   #7
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
אני אתעלם ממה שרשמת על שימוש במגברי הצתה כמו MSD למשל, אני גם אתעלם מזה שאתה לא מבין בזה שום דבר ומתווכח, אני גם אסלח לך הפעם על זה שלא קראת את החוקים של הפורום הטכני,במיוחד סעיף 6.

בין סליל לבין מצת ישנו חוט הצתה או מאריך. זה הכל. אין שום דבר שמתחבר בדרך בשום צורה שהיא.
כל רכיב שיחובר יגדיל את ההתנגדות כתוצאה מכך תהיה השפעה על הניצוץ.
מערכות מסוג MSD זהו מוח וסליל הצתה אשר מוזן ב 12 וולט המפקד על הסליל (בונה והורס את השדה המגנטי, מאריך את זמן הניצוץ ואת האמפליטודה שלו ומגביר את המתח). מיועד למנועי מוגדשים, עקב חוסר יכולת של סליל "רגיל" לספק מתח לניצוץ חזק בזמן גדישה.
בשביל לפרוץ 1 מ"מ של אויר צריך מתח של 1Kv. בזמן שבתא שריפה ישנו לחץ גדול יותר מאטמוספירה אחת (למשל 2 אטמוספירות) זה יוצר התנגדות גדולה יותר. לשם כך משתמשים במגברי הצתה.

ועכשיו לשאלה:

מה נותן לך לחשוב שלא כל הדלק המגיע לתא השריפה נשרף???
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein

נערך לאחרונה על ידי Eddie : 21-12-07 ב 16:52.
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט