צפה בהודעה יחידה
ישן 20-12-07, 21:23   #11
צביקוש23
מנהל
 
האווטאר של צביקוש23
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 127 , פיאט מריאה
הודעות: 1,416
שלח הודעה דרך MSN ל צביקוש23
לגבי הבדיקה גיא.. אז כך.. כמו שכבר הסברתי.. כעובד לשעבר בשלמה בפתח תקוה. הרכבים מגיעים למגרש שלמה בפתח תקוה בתום 3 שנים של ליסינג כשלרוב הם חוזרים גמורים מכל בחינה אפשרית.
לאחר מכן הם עוברים בדיקת קניה במכון הדרום בפ"ת ונשלחים במוביליות של חברת תעבורה לקיבוץ יקום , שם יש מוסך שעובד עם חברת שלמה סיקסט, ועל פי טופס הבדיקה הם עוברים תיקונים, משם ממשיכים הרכבים במוביליות של חברת תעבורה לאזור תעשיה ברקן שבשומרון למוסך פחחות צבע שם למעשה ממש כמו בפס ייצור בבית חרושת הם עוברים פחחות וצבע , ומושלמים להם כל החלקים שחסרים במידה וחסרים כאלה, ומשם הרכבים חוזרים במוביליות של חברת תעבורה לסניף פתח תקוה (כשהמושבים של הרכבים בניילונים יענו כמו חדש) ומשם על ידי מוביליות של שלמה לסניפים בכל הארץ למכירה.

צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
תודה רבה לכולם על התשובות, החלטתי לרדת מכל העיניין בזכות ההמלצות שלכם.
צביקוש23 מנותק   הגב עם ציטוט