חוקים לפורום טכני
חוקים אלו נכתבו על ידי Eddie
נא לקרוא ולפעול בהתאם.
1. קודם תבדוק טוב, רק לאחר מכן תחליף .
2. קרא את המדריך המז&@%*#!! (RTFM - Read The Fucking Manual)
3. אם תופעה החלה להופיע לאחר פעולה שביצעת, רוב הסיכויים שזה כתוצאה מהפעולה. בדוק שוב מה עשית - כנראה שפישלת.
4. התוצאות של פרוייקט הן ביחס ישר לזמן, מאמץ, מחשבה וכסף שהושקעו בפרוייקט .
5. קוטר האגזוז של מכונית אטמוספרית הוא ביחס הפוך (ולפעמים אקספוננציאלית) לגודל הזין של בעל הרכב/נהג הרכב.
6. אל תתווכח עם מישהו שיודע יותר טוב ממך, אלא אם כן יש לך את הכלים להוכיח את טענתך.
7. השתמש תמיד בנוזל קרור מקורי PARAFLU (FIAT) /(PEUGEOT) TECNIC (מוכנים ומהולים מראש המגיעים בקופסאות סגורות מחו"ל).
8. אל תחסוך על שמן מנוע , השתמש בשמן איכותי והקפד על החלפה כמומלץ. (יפורסם בהמשך)
9. השתמש בפילטר שמן מקורי בלבד.
10. אם אין לך מספיק ידע טכני וניסיון , אל תעשה טיפולים הנוגעים לבטיחות של הרכב.
אל תשאל שאלות בסגנון - "איך מחליפים צלחות בילום ורפידות?"
11. אל תשאל שאלות כמו - יש לי ריח דלק. מה הבעיה , כמה יעלה תיקון?
תכתוב ותפרש מתי תופעות מתחילות , מה הנסיבות , (קר/חם/קבוע/לעיתים/מחזורי/מתכתי וכ"ד)
מה בדקת/עשית/החלפת. אם רכב עבר טיפול כלשהו הקשור גם בעקיפין לתקלה אשר הופיע, ציין איזה סוג של תיקון זה היה. (ראה פסוק 3).
* אנא השתמש בסימני פיסוק , על מנת שהודעתך תהיה ברורה להבנה .
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein
נערך לאחרונה על ידי ניר בן טובים : 20-12-07 ב 20:44.
|