צפה בהודעה יחידה
ישן 20-12-07, 00:05   #4
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
בעיקרון השאלה שלך צריכה להיות מופנת לכל בעלי הרכבים, משום שיש מכנה משותף לכולם והוא: טרמוסטט.

בכל רכב, בכל שנת יצור, מד החום חייב לעמוד על הרבע ומעלה בנסיעה בין עירונית מהירה. אם זה לא כך, מדובר בטרמוסטט תפוס ויש להחליפו.

בדוק האם הצינור העליון והתחתון של הרדיאטור חמים באותה מידה. אם כן זה תקין, אם אחד קר והשני חם יש לך בעיה בטרמוסטט.

קרה לי כבר מקרה שנסעתי בחורף בבין עירוני והמחט ירדה לה ממש עד הסוף ונעמדה על האפס.
זהו שנאמר לי שהרכב מגיע לארץ מותאם לארצות חמות לכן מגיע עם רדיאטור מגודל ומה לעשות בחורף המחוג לא מגיע לאמצע ובכביש מהיר והרכב מתחמם לאט, נאמר שזו בעיה ידועה ב-HGT, לי קצת קשה עדיין להאמין משום מה..

לגביי הבדיקה שהצעת, לדעתי זה ההפך, המצב התקין הוא כאשר צינור אחד קר ואחד חם, הצינור הקר הוא הצינור לפני הפתיחה של התרמוסטט לכן הוא יהיה קר כאשר המנוע עדיין לא התחמם, כאשר התרמוסטט נפתח אז שני הצינורות יהיו חמים, כלומר התרמוסטט נפתח ומים עברו לרדיאטור "במסלול הארוך", בהנעה לפני שהאוטו התחמם אמור להיות צינור אחד חם ואחד קר.
__________________
seat ibiza 20vt

נערך לאחרונה על ידי פיליפ : 20-12-07 ב 00:08.
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט