צפה בהודעה יחידה
ישן 18-12-07, 18:51   #1
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
צטט:
במקור פורסם על ידי אריק שמאי צפה בהודעה
ניר אתה צודק בקשר לזה שצריך רק אחד.
אבל זה נראה לי די הוגן שמי שמבין בשוק המשומשות לא יקנה רכב צרפתי במחיר מחירון או 5000 ש"ח פחות. אתה נשמעה בן אדם משכיל ומבין.
שכל השוק מכוניות או הוא בולשיט אחד גדול.
למשל דוגמא רכב שהמחיר שלו זול בקניה אז אם החלקים שלו זולים אז סביר להניח שיהיה לרכב יחסית הרבה תקלות ולהפך רכב יקר בקניה והחלקים שלו יקרים אז יהי לו הרבה פחות תקלות.
ורכב צרפתי כל שיהיה החלקים שלו מאוד יקרים ולרוב אין לרכבים האלה חלקים תחליפיים וגם כל פו"ה(פרוק והרכבה) של החליקם מסובך מסורבל ובהתאם לכך גם יקר אז מי קונה רכב כזה במחירון כאשר אתה יודע שהרכב גם בקניה יקר וגם בחלקים
אני מעדיף לשלם על פיאט מחירון מאשר על סיטרואן מחירון.
ועל טויוטה מעל המחירון זה מאוד פשוט.
מה בדיוק התקלות הרבות והבעיות חשמל של C5 ו C4?
אלו חלקים יקרים? פו"ה של איזה רכיב זה מסורבל וקשה?
במה בדיוק המוסכים לא יודעים לטפל?
אני אשאל אותך שאלה אחרת ותענה עליה - הנהגים יודעים להשתמש נכון ברכבים?

אבל אותי מעניינת בעיקר השאלה הראשונה.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein

נערך לאחרונה על ידי Eddie : 21-12-07 ב 18:55.
Eddie מנותק  
הגב עם ציטוט