|
איך רכב ליסינג עובר טסט, ואיך מטפלים בו
החודש הזה אני והמגאן שלי נפרדים. אחרי 110,000 ק"מ משותפים, 3 טיפולים ושני טסטים.
אחרי הטיפול הראשון, נפרץ בפעם הראשונה סליל הצתה. האוטו נסע למוסך וחזר עם סליל הצתה אחר.
עוד 10,000 ק"מ הלך עוד סליל הצתה. ושוב החליפו לי אותו.
ואז המחשב של לוח השעונים החליט להתקלקל.
ואז האוטו עבר עוד טיפול.
עוד שני סלילי הצתה הלכו בדרך כל בשר (עד עכשיו החליפו אצלי את כל הארבעה), וגם המחשב גיר.
התקרב המועד של הטיפול השלישי, והחלטתי לעשות ניסוי.
שמתי טיפת שעווה על כל אחד מהמאריכי הצתה (שמתחברים בקצה שלהם לפלאגים) ככה שהיא תהיה בחלקה עליהם, ובחלקה לא. תחושת בטן אמרה לי שהם לא מחליפים פלאגים. אם הם יחליפו פלאגים, השעווה לא תישאר בחתיכה אחת ולא באותו מקום בכל ארבעת הפלאגים.
האוטו נסע לטיפול וחזר - ראו איזה פלא עם אותם ארבעת הפלאגים!
השבוע היה לאוטו שלי טסט. לקחו אותו. האיתות הקדמי שמאלי לא עובד, ואחת מנורות הבלם מאחורה לא עובדת, וגם נורה אחת של המספר כבויה.
האוטו חזר מהטסט. לא, לא החליפו לו נורת איתות, לא נורת בלם מאחורה ולא נורת חניה. האם האוטו הפרטי של מישהו מאיתנו היה עובר טסט בלי שיחליפו אותן?
מצד שני, לנו אין למעלה מ-40,000 רכבים, ו-40,000 טסטים בשנה לבעל מכון זה כנראה שווה הרבה מאוד כסף.
אז אני מאמין שעם טיפול נכון המגאן לא הייתה עושה לי כל כך הרבה בעיות (בינתיים נשרף עוד סליל הצתה) אבל אני בחיים לא אקנה רכב שהיה בחברת ליסינג. (פשוט כי אני יודע איך נוהגים עליהם, ואיך מטפלים בהם).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
|