ניר אני חולק עליך בעניין השיווק.
אני זוכר כששיווקו את הפיאט פונטו דור ראשון בארץ בקמפיין ענק ("פיאט פונטו - התשובה") וזה היה אחד הרכבים הכי נמכרים כאן באותה התקופה. תוסיף לזה מכירות עצומות לצה"ל ומדינת ישראל וזה מסביר למה עדיין רואים כמויות אדירות של פונטו מסתובבות על הכביש.
לא נעים לי להגיד את זה, אבל בשביל להראות נוכחות על הכביש אולי סמל"ת צריכה לכרות ברית עם השטן (חברות הליסינג השונות).
שיווק טוב זה אומנות.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
|