צפה בהודעה יחידה
ישן 07-12-07, 22:58   #7
turbo
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פולו
הודעות: 100
עניין של תפיסה ופיספוס.

אנו מדינת ישראל-נתפסת אצל רוב יצרני הרכב בעולם כ מדינת עולם שלישי.
אין כאן שוק רווחי במיוחד, ובעבר דאגו מספר יצרנים,לנפק לישראל הקטנה
דגמים ספיציפיים לשוק שלנו רק כדי למכור:
ע"ע סובארו DL1300, אאודי 80 1.3 /1.6 .
ב.מ.וו 315/316 - שנות ה80' . פיאט 127 ברזילאית.
פורד אסקורט(אריקה) 1.3 ברזילאית וכו'.
פולקסווגן גולף 1.3 . פורד סיירה 1.3 !!!
סיטרואן BX1.4 .

היו ימים יפים בארץ .

יש לציין כי בראשית שנות ה80'
נלחם מגזין הרכב טורבו ביבואנים-ושינה סידרי עולם.
כך לאחר מלחמת חורמה שנמשכה כמעט ארבע שנים.
זכינו לראות ב 1985 את האונו טורבו MK1 בישראל.

יבואנים לא דורשים -ומוכרים קומבינות=סגידה עיוורת לליסינג

כיום מייצרת מאזדה כמויות מסויימות עבור השוק הישראלי בלבד
כל מיני מוטציות של מאזדה עם איבזור קלוקל-שנשלח אחר כבוד ארצה.

הבעיה שהיבואנים אפילו לא דורשים -אז הם לא מקבלים
ממשיכים לקנות קומבינות, לא מכוניות.

ספורטיבית? השתגעת?

כשאתה בא לבקש מכונית ספורט/יביות מהיבואן הוא פשוט מקבל זרם
בלתי רצוני במוח. והמחשבים בחברה קורסים מהנתונים שלא נקלטים במערכת.
כך שבמוסך המרכזי חייבים לשלוח את אחמד ללימודי תואר שני בפיזיקה מוטורית
יחד עם קורס להנדת אלקטרוניקה, כך שעד שהוא יחזור המכונית תתיישן.
ובכלל זה עולה כסף-כך שהחלק הזה בשרשרת נופל.

מתי יפתחו את השוק לייבוא אישי חופשי?



אילן פייביש
turbo
turbo מנותק   הגב עם ציטוט