צפה בהודעה יחידה
ישן 06-12-07, 19:41   #6
ניר בן טובים
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של ניר בן טובים
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: קדחת
הודעות: 383
שלח הודעה דרך MSN ל ניר בן טובים
תגובה

אוראלי, אתה קצת מערבב פה. אתה רוצה לעשות השוואת בגימור? אין בעייה. רק תעשה את זה מול מכוניות שתוכננו באותו פרק זמן בה הפביה החדשה תוכננה. שזה בערך שנתיים אחורה. בשביל זה יש לך פה את הקורסה וה 207 והקליאו.הסוויפט עלתה על נייר כבר לפני 4-5 שנים.
על הכביש זה כבר סיפור אחר וצריך לעשות פה הפרדה ברורה. אין אף מכונית יפנית בעשור האחרון שצליחה ממש לבעוט במבחן כלשהו ולא משנה באיזו קטגוריה בעליונות הדינמית של יוצאי אירופה. זהו מעוזם הנצחי. אם באמינות מוציאים להם את הנשמה אז על הכביש יש להם תמיד מה לומר. את כל זה הצליחה לשנות הסוויפט במעין קאמבק מפתיע שהצליח להשאיר לא מעט קצת המומים ביניהם גם טיף נידל. וכמו שאתה יודע אותו, קשה מאוד להרשים. גם אני אף פעם לא הייתי חסיד גדול של הספרטנות היפנית, אבל היה לי קשה מאוד למצוא משהו רע לומר על הסוזוקי.

בשורה התחתונה - אין לי ספק בכלל שהפביה צריכה להיות יותר טובה מהסוזוקי במספר פרמטרים. אבל מפה ועד לחרוץ את גורלה של הסוויפט כחסרת אונים מולה זה פשוט לא לעניין ולא נכון.
ניר בן טובים מנותק   הגב עם ציטוט