יפייהפיה. ראיתי אותה (לפני מתיחת הפנים) בתערוכת אוטומטור 2006, וגם צילמתי אותה.
ממש חבל שהיא לא מגיעה לארץ. בכל אופן נראה כי לסמל"ת אין מה להציע כרגע ללקוח הפרטי, שכן כל המכוניות שיכולות למשוך לקוחות פרטיים לא מגיעות לארץ.
-הגרנדה פונטו מתאימה בדיוק לחברות ההשכרה והליסינג מבחינת האבזור, מה גם שאני בטוח שהיבואן עושה להם עוד הנחה ממה שהיא עולה ללקוחות פרטיים.
-המסחריות של פיאט למיניהם נמכרות מצויין לחברות ולליסינג.
-הפיאט פנדה לא מתאימה ללקוח הישראלי מבחינת נפח מנוע וגודל הרכב.
הגרנדה פונטו בגרסאות המאובזרות ובגרסת הספורט לא מיובאות ארצה, כנ"ל לגבי הכרומה, ה- 500, הלינאה, הבראבו, הגי'פ של פיאט שפותח יחד עם סוזוקי (שכחתי איך קוראים לו).
אם היבואן היה משכיל והיה מייבא את המכוניות האלו לארץ, גם במחיר גבוה, כבישי ארצנו היו נראים אחרת.
אני בטוח שיום אחד סמל"ת ישכילו וייבאו את כל דגמי הרכב שמייצרים באיטליה באבזור מלא כמו שמוצא שם במחיר שפוי, ואז ימי הזוהר של היבואן כפי שהיה עם האונו והפונטו יחזרו, רק השאלה מתי.
|