צפה בהודעה יחידה
ישן 03-11-07, 23:11   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
דברים עבור דגמי ה1.8 16v:
  • מומלץ להשתמש בשמן מנוע סינטטי מלא מסוג ESSO Ultron 5W40. זה יאריך את חיי הוריאטור שלכם. לא לשכוח להחליף פילטר שמן בזמן החלפת השמן עצמו.
  • תושבת המנוע העליונה מאוד עדינה. דאגו לבדוק אותה חזותית ובכל טיפול ולהחליפה שהצורך עולה.
  • דאגו לבדוק, ואף להחליף את רצועת התזמון ברכבכם כל 40,000 ק"מ.
  • דאגו לחכות לפחות חצי דקה לאחר שאתם מניעים את הרכב. כך יגיע השמן על הוריאטור, ותוכלו להאריך את חייו.

תושבת המנוע העליונה:
קצת הסברים ויזואליים לאיך נראית תושבת מנוע פגומה לעומת אחת תקינה. הרשתי לעצמי לצלם את הפגומה שלי בפעם האחרונה (והיחידה בינתיים) שהחלפתי.

זהו איור שמראה את ההבדלים בין תושבת מנוע פגומה לתקינה.


וכאן ניתן לראות תמונות של תושבת המנוע שלי במצב פגום ועגום ביותר.


קישורים רלוונטים:
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 27-03-11 ב 18:26.
Caveman מנותק