|
שחר אתה צודק אני לא יודע למה רוב המוסכים נוטים לזלזל בעניין החלפת נוזל הקירור וזה נושא חשוב מאוד שבגללו ראשי מנוע נדפקים, משאבות מים, תרמוסטטים,רדיאטורים. ועוד הרבה חלקים שקשורים למערכת הקירור ברכב. גם אם הם מחליפים את נוזל הקירור ברכב אז הם לא שמים את הכמות הנכונה של הפרפלו אלא שמים לך קצת בשביל הצבע כמו שאומרים ומן הסתם במצב כזה הפרפלו לא יעיל בכלל.
לי יש Hgt יד ראשונה (דרך אגב הראשונה שעלתה לכביש בארץ) עם כמעט 190000 ק"מ מהיום הראשון הקפדתי על החלפה נכונה של פרפלו כל 60000 ק"מ או שנתיים ועד היום כל מה שקשור במערכת הקירור ברכב הוא מקורי כמובן שאף פעם לא עשיתי ראש מנוע או דבר דומה ושתדע לך שהכל זה בגלל נוזל הקירור.אני רואה במוסכים הרבה פונטו עם קילומטר נמוך שנוסעים על מים רגילים והראש מנוע הולך להם (דרך אגב ראש המנוע בפונטו מאוד רגיש בצורה קיצונית למים רגילים) וכשפותחים את הראש כל מעברי המים סתומים מקורוזיה ואבנית וכך גורמים להתחממות הרכב ולדפיקת ראש המנוע ברכב.
כנראה שיש איזה שהוא אינטרס למוסך לחפף בהחלפת נוזל הקירור אני מקווה מאוד שאני טועה וזה לא ככה לפחות בחלק מהמוסכים. אבל לצערי זהו לא המצב לכן בעל הרכב צריך לעמוד על עניין החלפת נוזל הקירור או לחילופין למי שיש קצת ידע טכני לבצע את ההחלפה לבד כמו שאני תמיד עשיתי זה הכי בטוח.
נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 24-10-07 ב 05:38.
|