צפה בהודעה יחידה
ישן 21-10-07, 05:59   #14
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
פיליפ אתה יכול להיות רגוע לגמרי זהו מצב תקין לחלוטין ב Hgt הרכב הזה קצת שונה מפונטו ספייס רגיל יש מצבים בחורף שמחוג החום לא מגיע לאמצע בכלל.
ויש מצבים שמחוג החום גם יורד מתחת לרבע הסיבה היא שה HGT מותאם לארצות חמות ויש לו רדיאטור מוגדל ושני מאווררים שמקררים מאוד בקיץ אבל בחורף זה הופך לחיסרון.כשהגיעו הדגמים הראשונים של ה HGT חשבו במרכזי שיש בעיה עם התרמוסטטים אחרי בדיקה עם היצרן נתקבלה תשובה שהערכים האלה ביום קר הם תקינים. היתה גם בדיקה עם דגם אחד של HGT שהגיע לנסיון לארץ עם רדיאטור קטן יותר ומאוורר אחד זה דגם שמותאם לארצות יותר קרות נסעו עלו קצת לבדיקה אבל ביום חם הוא התחמם ושעון החום הגיע לשלושת רבעי לכן פסלו את הדגם הזה.
יש יתרונות וחסרונות לרדיאטור הגדול ב HGT אבל היתרון עולה על החיסרון במקרה הזה.
דרך אגב בHGT התרמוסטט נפתח פתיחה מלאה ב 88 מעלות. שביום קר מאוד קשה לו להגיע לפתיחה מלאה ביחוד בנסיעה מחוץ לעיר.

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 21-10-07 ב 06:45.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט