אפשרות ראשונה היא שהיוניט תקול, ואז המאווררים לא נכנסים לעבוד.
ניתן לבדוק זאת ע''י גישור החוטים - ניתוק היוניט וחיבור החוטים לעצמם-
דבר שיגרום לעבודה מתמדת של המאווררים מרגע מתן סוויצ' ועד כיבוי המנוע.
כמובן מצב לא אופטימלי - אבל יעבוד עד לנסיעה למוסך והחלפת היוניט.
במקרים והרכב מתחמם הפעלת מיזוג על חום עוזרת מעט שכן האוייר החם מקורו מהרדיאטור.
חשוב ביותר:
בכל מקרה של התחממות חובה לבצע שיחרור לחץ מהרדיאטור,סכנה ממשית למנוע.
__________________
הייתה קופה 16VT כסופה - אהבה ראשונה 
הייתה גם 16VT אדומה - זה מה שקורה שמתגעגעים
הועברה לאחי 16VT בורדו - חיה ובועטת 
מחכה לגל הגעגועים השני 
ועכשיו פורשה 914 אספנות
|