צפה בהודעה יחידה
ישן 21-10-07, 00:36   #3
לירן
חבר מועדון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מושב נהג 16VT
הגלגלים שלי: red fiat coupe 16VT burdo fiat coupe 16VT
הודעות: 31
אפשרות ראשונה היא שהיוניט תקול, ואז המאווררים לא נכנסים לעבוד.
ניתן לבדוק זאת ע''י גישור החוטים - ניתוק היוניט וחיבור החוטים לעצמם-
דבר שיגרום לעבודה מתמדת של המאווררים מרגע מתן סוויצ' ועד כיבוי המנוע.
כמובן מצב לא אופטימלי - אבל יעבוד עד לנסיעה למוסך והחלפת היוניט.
במקרים והרכב מתחמם הפעלת מיזוג על חום עוזרת מעט שכן האוייר החם מקורו מהרדיאטור.

חשוב ביותר:
בכל מקרה של התחממות חובה לבצע שיחרור לחץ מהרדיאטור,סכנה ממשית למנוע.
__________________
הייתה קופה 16VT כסופה - אהבה ראשונה
הייתה גם 16VT אדומה - זה מה שקורה שמתגעגעים
הועברה לאחי 16VT בורדו - חיה ובועטת
מחכה לגל הגעגועים השני
ועכשיו פורשה 914 אספנות
לירן מנותק   הגב עם ציטוט