צטט:
|
במקור פורסם על ידי eddie
אם מוסיפים מים למערכת הקרור, מה זה כבר משנה עם מה הם מהולים  . מכאן נובע - להשתמש בנוזל קרור מהול מוכן ואיכותי.
|
אני ממש מופתע שאיש מקצוע אומר דבר כזה !
גם הנוזל המוכן וגם הנוזל המרוכז מיוצרים בדיוק על ידי אותה חברה באותו מפעל. התוצאה הסופית צריכה להיות זהה.
בנוזל המרוכז ריכוז כל החומרים הוא פי 2 ככה שמוהלים אותו 1:1 מקבלים את הריכוז הנכון והמדוייק של כל אחד מהחומרים. זה חוסך עלויות הובלה וחוסך שטח איחסון במוסך. לבעל מקצוע לא צריכה להיות שום בעיה לקחת ליטר נוזל מרוכז ולהוסיף לו ליטר מים.
מה שכתבת זה כמו שתכתוב שיותר טוב לשתות את התרכיז פטל עצמו מאשר להוסיף לו מים.
ואם כבר - אם אתה אוהב לשתות קולה היא גם מגיעה מרוכזת ומוהלים אותה עם מים. גם פה כדאי לא למהול כי זה הורס את המשקה האיכותי
צטט:
|
במקור פורסם על ידי Seido
.....שחבר שלי אמר עליו. הוא קנה פיאט פונטו שנת 2000 חדשה מהחנות ולפני חצי שנה הלך לו ראש עקב היתחממות והוא הישתמש רק בנוזל הכחול הזה מיום הראשון.
|
מה הקשר ?? - אתה יכול לשים נוזל קירור הכי איכותי בעולם ועדיין האוטו יתחמם. יש עוד עשר סיבות לפחות שיגרמו לאוטו להתחמם ולראש מנוע ללכת בלי שום קשר לסוג נוזל הקירור !
צטט:
|
במקור פורסם על ידי Seido
....אבל גם המוסכניק שלי אמר לי שאין צורך לשים ת'נוזל "הכחול" כי הוא בערך כמו שער הנוזלים....
...שמעתי רק פעם אחד שפונטו עברה 200 אלף בלי שיפוץ ראש.
נדיר ביותר ...
|
בטח שלא תעבור 200K ק"מ. המוסכניק שלך כנראה "משקיע לטווח ארוך" הוא כל כך מבין שאלה שמקשיבים לו שמים מים ירוקים או מי ברז ואז הולך הראש.
אתה מוזמן לעשות פה סקר ולבדוק ותראה שבטח 50% או יותר שמים בפיאט שלהם מים ירוקים או מים מזוקקים/מי ברז ואחרי זה מתפלאים שיש בעיות.