צפה בהודעה יחידה
ישן 09-08-07, 23:04   #1
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי student
מתוך: http://www.fiatclub.co.il/modules.ph...asc&highlight=

צטט:
במקור פורסם על ידי student
קודם כל האם הצטיידת בלפחות! 4 ליטר של נוזל קירור מסוג פאראפלו - Paraflu, בלבד ? אם לא חבל על הזמן שלך !

למה אתה אומר שזה מסובך ?

בגדול ורק על מנוע קר:
- פתח את מכסה מיכל העיבוי, חשוב!
- פתח את הצינור התחתון של הרדיאטור (צד שמאל של המנוע שאתה עומד מולו)
- פתח את ברגי הריקון - אחד לבן בולט (נדמה לי צד שמאל של הרדיאטור) השני שחור שנמצא על צינורות הכניסה של החימום לרדיאטור הפנימי, מאחורי המנוע וקרוב לקיר האש.
אחרי שכל הנוזל הישן ירד, סגור את הצינור התחתון של הרדיאטור והתחל למלא באיטיות! 4 ליטר של פאראפלו תוך כדי שמדי פעם אתה לוחץ על הצינור העליון והתחתון של הרדיאטור (שחורים עבים) כדי להוציא אוויר. כאשר הנוזל מתחיל לצאת מברגי הריקון סגור כל אחד בהתאמה. מלא נוזל עד ה- MAX.
סגור את מכסה המיכל.
התנע, תן למנוע להתחמם תוך כדי שמדי פעם אתה קצת מעלה טורים עד ל- 3000.
כבה, חכה שיתקרר! וחפש שאין נזילות וירידה בכמות הנוזל.

עוד משהו קטן - בורג הריקון על הרדיאטור נמצא בצד ימין שלו בחלקו העליון.

האם קנית נוזל קירור מוכן לשימוש כמו שהוא או שקנית נוזל קירור שצריך להוסיף לו מים ?
האם יש לך לפחות 4 נוזל קירור ? כי אם לא אין לך מה להתחיל בעבודה !

שטיפת רדיאטור, למה ? אם כרגע יש פאראפלו ברדיאטור והחליפו אותו לפני שנתיים-שלוש זה לדעתי מיותר. אישית, הייתי מבזבז עוד כסף ושוטף לא עם מים אלא עם נוזל קירור.
קודם כל תודה רבה!
דבר שני - אני חושב שכרגע יש באוטו מים רגילים... אני לא בטוח אך ככה עושה רושם. ולכן אני רוצה לעשות את ההחלפה של הנוזל כמו שצריך.
ואכן קניתי 3 פחיות של פאראפלו, הכנתי מהם 6 ליטר נוזל (3 ליטר נוזל קירור + 3 ליטר מים מזוקקים)
אני מקווה שאני אסתדר עם הריקון מים מהרדיאטור, כי רשום שצריך לפתוח את אחד הצינורות והיום כשהסתכלתי עליהם, לא ממש מצאתי דרך לפתוח את הסוגרי מתכת שמחזיקים את הצינור במקום. באוטו הקודם שלי הם היו מחוזקים עם ברגים, ועל ידי סיבוב הבורג, הצינור היה משתחרר. פה זה משהו אחר, לא עליתי על הפטנט של זה.

אה אגב.. מה זה קיר האש הזה?