צפה בהודעה יחידה
ישן 08-08-07, 02:21   #3
Guest
 
הודעות: n/a
כמה דברים

4 הערות לסדר:

1. מכסה מנוע מלוכלך מלמטה - למי אכפת? בחייך, נגב את זה אם ממש בא לך, אל תשפריץ סתם מים, במיוחד שזה יחזור להיות באותו מצב בתוך חודש. זה בזבוז זמן ואנרגיה, ועוד באוגוסט...

2. המזגן מקרר טוב יותר בנסיעה (יותר מ-1000 סל"ד) בעמידה (טורים ב-700 לערך) זה חוסך לך בדלק ובזיהום אויר או משהו. לא ברור כ"כ ההגיון, אולי כדי למנוע מאמץ בפקקים, למרות שזה סתם בבל"ת. בקיצור, זה תקין.

3. מהירות המפוח (מאוורר) - ככל שהיא יותר גבוהה, הקירור יורד. זה כמו בהילוכים הילוך גבוה, יותר מהירות, אך פחות כוח. בקיצר - מהירות 4 נועדה לייצר תחלופת אויר גבוהה יותר, על חשבון הטמפ. של האויר שיוצא מפתחי המזגן.

4. בהמשך ל-3 בדוק האם הסירקולציה פעילה. זוהי הידית הקטנה ליד בורר המהירות של המזגן שקובעת האם האויר יכנס מבחוץ (חם יותר וצח יותר) או מפנים הרכב, כמו מזגן ביתי (אויר קר יותר, כי הוא יצא מהמזגן לפני כמה דקות, אך לא אויר 'חדש'). במצב של אויר מפנים הרכב, האויר שיוצא קר יותר, ומבחינתך זה אומר שיהיה לך נעים יותר מהר יותר.