שר התשתיות בנימין בן אליעזר חתם על צו המורה על הפסקת ייצור, שיווק ושימוש בבנזין המועשר בגופרית או אשלגן - אוקטן 96. 220,000 בעלי מכוניות ישנות יאלצו לעבור ל-95, וידרשו לרכוש תוסף מיוחד
להמשך הכתבה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3420079,00.html
הערה:
בעלי אונו דור שני, שנת 90-93 הרכב מותאם לשימוש באוקטן 95 ללא תוסף.
__________________________________________________ ____________________
אחת התגובות שמשכה את תשומת ליבי:
אנא הגיבו האם האיש צודק לדעתכם..
בזיון שאין כדוגמתו, שוב דופקים את המעמד הנמוך.
בואו נחשוב לרגע, מי האנשים שמחזיקים מכוניות ישנות ומשתמשים בדלק 96 ? אנשים מעמד נמוך, תושבי עירות פיתוח, סטודנטים וכל מי שזקוק לתחבורה בסיסית וזול ו/או לא יכול להרשות לעצמו מכונית משנתון מתקדם.
ולמה אי אפשר ? בשלל המיסים הדרקוניים של המדינה. בגלל הקרטל של יבואני הרכב, בגלל הביריונות של חברות הליסינג. ומי יממן את זה ? האזרח הפשוט.
מעניין מי ייצר את התוסף ומה הקשר שלו לעסקנים שיושבים בצרות השילטון.
במקום להטיל עוד מיסים על העמך הפשוט ולתרץ את זה בנימוק של שמירת הסביבה, תתמקדו ברפורמות אמיתיות! מספיק לחלמאות ולעושק. להוריד מיסים! שלא כל מכונית סופר מיני בסיסית תעלה 100 אלף שקל! איך מי שמרוויח 4,000 ש"ח בחודש יכול בכלל לחשוב על להרשות לעצמו מכונית מודרנית ?
אתם חרפה וכלימה, עושקי הציבור, קולקציה של אפסים.