|
המזרקים נכנסים מהצד בסעפת יניקה, כך שיתיזו ממרכז תא השריפה.
בדיקה זריזה שלהם אפשר באמצעות רב-מודד רגיל- בדיקת התנגדות- בהתאם לנתוני יצרן (סדר גודל של 14 אוהם משהו כזה..- אבל מופיע בהינס) זאת לאחר הוצאת חיבור המתח אליהם כמובן.
בדיקת ספיקה זה במכשיר ייעודי לכך, בחלק מהמוסכים יש, וכמובן אצל מי שהמתעסק בהזרקות.
כמובן שיכולה להיות גם בעיה אחרת כמו גומיה של המזרק, או משהו בתוכנת ניהול מנוע וכו וכו.
מכון הזרקות, בבדיקה קצרה יאמת או יפריך האם הבעיה היא באחד המזרקים.
|